Όλα τα προϊόντα που αγοράζετε από το κατάστημα ExtremePRO είναι επώνυμα και έχουν εγγύηση αντιπροσώπου.

Την εγγύηση για κάθε προϊόν που αγοράζετε από το Extremepro την παρέχει η εταιρία που αντιπροσωπεύει τον κατασκευαστή στην Ελλάδα και διαθέτει το προϊόν αυτό στην Ελληνική αγορά.

Οι εγγυήσεις των προϊόντων έχουν όρους και προϋποθέσεις που καθορίζονται από τους παρόχους των εγγυήσεων και είναι διαφορετικοί σε κάθε περίπτωση ανάλογα με το είδος, την φύση, και το σκοπό χρήσης του προϊόντος. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι η εγγυήσεις μπορεί να διαφοροποιούνται χρονικά, να περιλαμβάνουν αντικατάσταση ή επισκευή του προϊόντος.

Προς διευκόλυνση των πελατών του, για θέματα εγγύησης, το Extremepro θέτει στην διάθεση σας τα πλήρη στοιχειά της εταιρίας, που παρέχει την εγγύηση και αντιπροσωπεύει το προϊόν που αγοράσατε.





Εάν κάποιο προϊόν που αγοράσατε από το Extremepro παρουσιάσει πρόβλημα κατά την χρήση και εσείς πιστεύετε ότι δεν ευθύνεστε για αυτό, μπορείτε να κάνετε χρήση της εγγύησης του προϊόντος.

Το ExtremePro θα προωθήσει άμεσα το αίτημα σας, για ενεργοποίηση της εγγύησης προϊόντος, στην εταιρία που το αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα, μαζί με τις φωτογραφίες και την λεπτομερή περιγραφή του προβλήματος του προϊόντος, που έχετε παράσχει συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα εγγυήσεων που βρίσκετε στον ιστότοπο μας. Στην συνέχεια, μόλις ενημερωθούμε από την εταιρία, θα έχετε άμεση ενημέρωση ως προς το αίτημα σας.

Σε περίπτωση που οι φωτογραφίες που καταχωρήσατε στην φόρμα εγγύησης, δεν επαρκούν για την άμεση διάγνωση του προβλήματος, η αντιπροσωπία θα χρειαστεί να κάνει αυτοψία στο προϊόν πριν την απόφαση της εγγύησης. Σε αυτήν την περίπτωση το ελαττωματικό προϊόν πρέπει να φτάσει στο κατάστημα ExtremePRO με ίδια μέσα του πελάτη. Δηλαδή αυτοπροσώπως παράδοση στο κατάστημα ή αποστολή αποκλειστικά με εταιρία ταχυμεταφορών (Courier) όπου τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη.

Σε περίπτωση που γίνει δεκτό το αίτημα σας από τον πάροχο της εγγύησης(αντιπρόσωπο), το ελαττωματικό προϊόν πρέπει να φτάσει στο κατάστημα ExtremePRO με ίδια μέσα του πελάτη. Δηλαδή αυτοπροσώπως παράδοση στο κατάστημα ή αποστολή αποκλειστικά με εταιρία ταχυμεταφορών (Courier) όπου τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη.

Ο πελάτης μπορεί να παραλάβει την αποκατάσταση της εγγύησης(αντικατάσταση του προϊόντος, επισκευή του προϊόντος ή άλλο) αυτοπροσώπως ή με εξ αποστάσεως διαδικασία για διευκόλυνση του, εφόσον το επιθυμεί. Στην περίπτωση που ο πάροχος της εγγύησης (αντιπρόσωπος) αποδεχθεί το αίτημα σας, αλλά το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο προς αντικατάσταση ή δεν μπορεί να το επισκευάσει, το ExtremePro σας εκδίδει πιστωτικό με αξία ίση με την αγορά του προϊόντος.Η εξ αποστάσεως υπηρεσίες παρέχονται από εταιρίες τρίτων, όπως courier, μεταφορικές, κλπ, συνεπώς το κόστος τους το επιβαρύνεται ο πελάτης.

Σε κάθε περίπτωση, το Extremepro μεσολαβεί υπέρ του πελάτη μέχρι και την ολοκλήρωση της διαδικασίας με τον φορέα της εγγύησης. Συνεπώς, δεν είναι ο φορέας της εγγύησης και δεν αποκαθιστά τα ζητήματα εγγύησης χωρίς της έγκριση του αντιπροσώπου.

Το Extremepro δεν μεσολαβεί σε ζητήματα εγγύησης προϊόντων τα οποία δε συνοδεύονται με απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο, που να αποδεικνύει οτι έχουν αγοραστεί απο το ExtremePro.

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία για θέματα εγγύησης παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας Τρίτη έως Πέμπτη από τις 11 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα στο 210 57 47 562.